wtorek, 6 maja 2014

Dziwne i straszne pokemony – część 2 oraz pytanie

     Dzisiaj kolejna dawka dziwnych pokemonów. Znowu grzybowy pokemon, ale inny niż poprzedni. Dowiecie się też o poke-śmieciach.

#568 Trubbish

       Trubbish – pokemon worek na śmieci typu toksycznego, wprowadzony w piątej generacji. Jak już wspominałem, jest on ciemnozielonym workiem na śmieci, związane rączki do trzymania, na górze jego głowy, służą mu jako uszy. Posiada duże, owalne oczy oraz wielkie, trójkątne zęby, które są z popękanego szkła. Jego ręce to wyciekające śmieci z dziur po jego bokach. Nogi są ciemnozielone i przysadziste. Osiąga wzrost około pół metra oraz wagę aż 31 kg.
http://cdn.bulbagarden.net/upload/thumb/e/e2/568Trubbish.png/600px-568Trubbish.png

      Pokemon powstał podczas zmiksowania odpadków domowych pod wodą z rodzajem odpadków chemicznych, czyli najprawdopodobniej zmutował. Trubbish nie pachnie kwiatkami, emituje on gazy podobne do tych, które wydzielamy wraz z bekaniem. Gdy nawdychasz się tych gazów, przykują cię do łóżka na tydzień. Dopiero gdy się z kimś zaprzyjaźni, przestaje wydzielać ten straszny odór. Preferuje niehigieniczne miejsca takie jak wysypiska śmieci czy ścieki. Poniżej zarzucam wam fanarta.

http://fc00.deviantart.net/fs70/i/2012/209/8/2/trubbish_by_omny87-d58wrnh.jpg


#047 Parasect

      Parasect – pomarańczowy pokemon-insekt typu chrząszcz oraz trawiastego, wprowadzony w pierwszej generacji. Plecy parasecta są całkowicie pokryte pasożytniczym grzybem. Spod grzybka wystaje mała pomarańczowa głowa wraz z białymi oczami bez źrenic i tęczówek, jego dwie pary małych odnóży i jedna para dużych szczypców. Rosnący na jego ciele grzyb jest różowego koloru z żółtymi plamami. Osiąga wysokość jednego metra i wagę 30 kilogramów.
http://cdn.bulbagarden.net/upload/8/80/047Parasect.png
     Grzyb rosnący na jego plecach nie jest normalnym grzybem! W pełni wyrośnięty Ophiocordyceps unilateralis pozbawia stworzenie składników odżywczych i kontroluje go w całości. Więcej o kontrolowaniu przez grzyba innych organizmów, tym razem w prawdziwym świecie, możecie znaleźć TUTAJ. Parasecta można najczęściej spotkać w jaskiniach i wilgotnych lasach, gdzie jest dużo grzybków.

http://th07.deviantart.net/fs70/PRE/i/2012/364/a/c/__parasect___by_madame_clockwork-d5pq8nq.png
     Notki o pokemonach to coś nowego na ludożercy i nie wszystkim muszą się podobać. Teraz Was zapytam: czy chcielibyście, by powstawały dalsze takie notki o dziwnych i strasznych pokemonach?


Źródła:

3 komentarze:

  1. Myślę, że ten na górze jest naprawdę paskudny i zastanawiam się wciąż, kto miał ochotę go rysować??
    Niestety, nie jestem do końca w temacie. Szał na Pokemony był co prawda w czasach mojego dzieciństwa, ale ja wtedy czytywałam książki podróżnicze z końca 19 wieku i jakoś mnie to ominęło :D W każdym razie, z pozycji nieczającego bazy czytelnika- oglądacza jestem za kolejnymi częściami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, najnowsza generacja już kompletnie wyczerpuje pomysły na nowe zwierzaczki.
      Ja osobiście obejrzałem tylko dwa pierwsze sezony, potem już trzeci na wyrywki, a dalej było ciężko. Jak na razie tylko dwie osoby chcą kolejnych odsłon :( Szkoda.

      Usuń