środa, 16 kwietnia 2014

Bardzo Ważna Informacja i objawienie Latającego Potwora Spagetti

     Dzisiaj kilka spraw organizacyjnych.  Po pierwsze, mam zaszczyt powitać w naszych skromnych ludożercowych progach nową redaktorkę – Pimeys. Mam nadzieję, że spodobają się Wam jej notki, ja jestem w zasadzie pewna, że tak będzie :) Po drugie, załoga Ludożercy bierze mały urlop wielkanocny i kolejna notka pojawi się dopiero w czwartek po świętach. A tymczasem wyniki ankiety, w której zagłosowało 68 osób

   
     Tylko pięcioro osób było zwolennikami brutalnego obchodzenia się z czarownicami, ale na szczęście siła trzydziestu jeden głosów powstrzymała ich przed rozpaleniem stosu. Dwadzieścia dwa głosy zostały oddane przez ludzi (albo wyroby ludziopodobne, nie jestem pewna, kto dokładnie nas czyta), którzy uważają, że czarownice są to są, nie ma to nie ma i nie potrzeba podejmować jakichś specjalnych działań. Dziewięcioro osób plus ja postanowiło kierować się rozsądkiem – czarownice, widziałby kto takie cuda. Z ankiety wynika, że czarownice czym prędzej trzeba zalegalizować! Zapewniam, że na naszym blogu czarowanie zawsze było i będzie zupełnie legalne, chyba, że ktoś będzie tutaj niebezpieczne uroki na szkodę bliźniego rzucał, to bardzo nieładnie.


     Na sam koniec, żeby nie było smutno, objawienie Jego Makaronowatości Latającego Potwora Spagetti, który postanowił skryć się w moich słuchawkach.

10 komentarzy:

  1. Jego makaronowość można też już wyznawać legalnie! Durszlak w dłoń i za spagetti!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedtem był nielegalny :C Tydzień temu około ustanowiono Pastarafarianizm jako legalna religię w Polandzie.

      Usuń
    2. A można mieć już durszlak na zdjęciu paszportowym?

      Usuń
    3. Temus, nie zalegalizowano pastafarianizmu, tylko oddano wniosek do ponownego rozpatrzenia chyba. Ja to rozumiem tak: ktoś nr1 nie chciał zalegalizować, no to pastafarianie zwrócili się do ktosia nr2, i tenże stwierdził że ktoś nr1 ma ponownie rozpatrzyć tę sprawę. Tu masz więcej -> http://kosciol-spaghetti.pl/wydarzenia/item/995-potwor-gora-w-wsa.html :)
      Ootori, jeszcze nie :c

      Usuń
  2. Czyli ankieta zupełnie po mojej myśli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, mamy urlop? Dobrze, dobrze. I tak nie mam czasu, jezu ludzie ratujcie! Egzamin gorsZY niż kosmici, duchy i wiedźmy w jednej osobie. Jak to tak? Wiedźmy nie istnieją? No ładnie, ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yennefer didn't approved :(

      Usuń
    2. Nie zapominajmy o Merigold! Chociaż zawsze wolałam Yennefer...

      Usuń
    3. Byle nie Filippe! Jej nie lubiłem :C

      Usuń