piątek, 28 lutego 2014

Już niedługo.



To nadchodzi. 

28 komentarzy:

  1. "Będzie się działo!" Naprawdę nie mogę się już doczekać! *Ekscytacja*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak wiesz, co będzie tutaj z góry :D

      Usuń
    2. Ale przeczytanie już oficjalnie też da mi dużo radości :) Pewnie będziesz zła, ale polowy zapomniałem ;___; Sumimasen!
      Dziękujem za wtajemniczenie :D

      Usuń
    3. Teraz rusza biznes plan. Wszystko musi się udać. MUSI.

      Usuń
    4. Wszystko się uda! Plan za dobry, żeby był skazany na porażkę. Chce dorzucić swoje 3 grosze :(

      Usuń
    5. Kikimora już jest piesłowa C: Jakby co, to zawsze możesz :D

      Usuń
    6. Czekam tylko na rozkazy pani pułkownik! Zrobię wszystko ku chwale bloga! (poza oglądaniem Yaoi C:)

      Usuń
    7. Yaoi każdego dopadnie. Włączam komputer w szkolnej bibliotece, a tam na stronie startowej opowiadanie HarryxDraco. Jak miło.

      Usuń
    8. Mój kolega z klasy co Anime ogląda nie lubi KnB cytuję:
      "No wiesz, anime o gościach grających w koszykówkę.. strasznie śmierdzi sztampą i yaoi"
      Czo to Yaoi?
      Ja jeszcze do tego nie dojrzałem :C

      Usuń
    9. Hahah XD Nie, poważnie, rozwalają mnie ludzie, którzy nie widzieli KnB, ale to na pewno musi być yaoistyczne XD Powiedz mu, żeby obejrzał, spodoba mu się.

      Usuń
    10. Nie obejrzy :( On Shonuny woli. Chyba dobrze napisalem. Tez myslalem na poczatku, ze Yaoi bedzie :)

      Usuń
    11. Kuroko no Basket to typowy shounen.

      Usuń
    12. Ale on woli te, gdzie się biją itp np FMA :C KnB fajne :D Czekam aż 2 seria będzie do zassania <3

      Usuń
  2. Jest! *zaciśnięta pięść i mina jak u Freddiego Merkurego* Nie mogę się doczekać, polubiłam tego bloga :)
    Tak swoją drogą to boska koszulka, ciekawe gdzie można taką dostać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, dostałam ją od ciotki :D Na zdjęciu ma ją moja siostra. Dodam, że świeci w ciemności. Tyle szczęścia ;___;
      Dam z siebie wszystko, by blog nie upadł!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie kozacz, tylko pisz C:
      bezdusznik mode on

      Usuń
    2. JESTEŚ OKRUTNAAA ;__________; wiesz jaki mam zapchany grafik? WIESZ? ;_;

      Usuń
    3. Nie C:
      Nie masz na pewno 11 sprawdzianów.

      Usuń
    4. Nie aż tyle ale mam inne obowiązki niż szkoła ;_: No i egzamin w tym roku.
      Strzeż się tej Krainy Grzybów, choć sloneczna kusi łąka, kto swe kroki tam skieruje, temu jeno płacz, rozłąka.

      Usuń
    5. Ptaki męczy latanie jak chodzenie ludzi.

      Usuń
    6. To akurat już dawno słyszałam w innej formie...

      Usuń
    7. A czytałaś bajkę o szarej gąsce jak byłaś mala? C:

      Usuń
    8. Oh, nie wydaje mi się, przynajmniej takowej nie pamiętam ;_;

      Usuń
  4. W takim razie i ja postaram się wrócić do żywych w blogosferze, chociaż zapewne standardowo mi to nie wyjdzie :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba być dobrej myśli, bo defetyzm to najgorsze, co może być.

      Usuń
  5. Czekam na to, co nadejdzie :D

    OdpowiedzUsuń